Петропавлівське відділення ДПТНЗ "МПТУ"
Меню
Головна
Правила дорожнього руху
Основи безпеки дорожнього руху.
Будова легкового автомобіля
ПДР Група 3, Курс 1
ПДР Група 2, Курс 2
Основи безпеки дорожнього руху. Група 1. Курс 3
Будова легкового автоомбіля Група 1, Курс 3
Тести
ПДР 8
ПДР 9
ПДР 10
ПДР 11
ПДР 12
ПДР 13
ПДР 14
ПДР 15
ПДР 16
ПДР 17
ПДР 40
ПДР 41
ОБДР 16-17
ОБДР 18-19
БЛА 1
БЛА 2
Контакти
ПДР15
ПДР16
ПДР17
ПДР 7
Більше
ПДР Група 2, Курс 2
Уроки № 40-41 Тема: Урок 1. Проїзд нерівнозначних перехресть. Урок 2. Лабораторно-практичні заняття по нерівнозначних перехрестях. Мета: вивчити правила проїзду нерегульованих перехресть нерівнозначних доріг, розвивати вміння застосовувати набуті теоретичні знання для вирішення конкретних задач, виховувати етику поведінки водія на перехрестях доріг. Тип уроку № 1: комбінований. Тип уроку № 2: лабораторно-практичні заняття. Матеріально-технічне обладнання: макет житлового району міста, дорожні знаки, плакати, комп’ютери, учбова комп’ютерна програма та картки-завдання по перехрестях. ХІД УРОКІВ: Урок № 1 І. Організаційна частина. II. Актуалізація опорних знань учнів: Перевірка знань учнів правил проїзду нерегульованих перехресть рівнозначних доріг за допомогою комп’ютерної програми для тематичної перевірки знань. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності: Повідомити учням тему, мету, завдання уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу: 1. Повідомити учням: а) які перехрестя вважаються перехрестями нерівнозначних доріг; - перехрестя, на яких встановлені знаки пріоритету: 2.1-“Дати дорогу”, 2.2-“Проїзд без зупинки заборонено”, 2.3-“Головна дорога”, 2.4-“Кінець головної дороги” або попереджувальні знаки: 1.22 “Перехрещення з другорядною дорогою” та 1.23.1 – 1.23.4 “Прилягання другорядної дороги”; - перехрестя, на яких перетинаються дві дороги, одна з яких має будь-яке покриття, а інша – грунтова; б) як повинні діяти водії транспортних засобів, які наближаються до перехрестя, рухаючись по другорядній дорозі; - вони повинні дати дорогу транспортним засобам, які наближаються по головній дорозі до даного перехрестя, незалежно від напрямку їх подальшого руху; в) чи надається перевага водіям трамваїв; - водій трамваю, який знаходиться на другорядній дорозі теж повинен дати дорогу всім транспортним засобам, які наближаються до перехрестя по головній дорозі; - якщо ж він знаходиться в одинакових умовах (на одній і тій самій дорозі – головній чи другорядній) з нерейковими транспортними засобами, то він має перед ними перевагу; г) як повинні діяти водії транспортних засобів, якщо головна дорога на перехресті змінює свій напрям; - водії транспортних засобів, які знаходяться на головній дорозі повинні керуватися між собою правилами проїзду рівнозначних доріг (дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до них праворуч); - цим же правилом повинні керуватися між собою і водії тих транспортних засобів, які знаходяться на другорядних дорогах; д) що повинні робити водії якщо неможливо визначити наявність покриття дороги (темна пора доби, грязь, сніг, тощо), а знаки пріоритету відсутні; - вони повинні вважати, що знаходяться на другорядній дорозі. Урок № 2 V. Закріплення нового матеріалу – робота з картками-завданнями по правилах проїзду нерівнозначних перехресть. VІ. Підсумок уроків. Оцінювання знань. VIІ. Домашнє завдання: Правила дорожнього руху України, тема № 16. Проїзд перехресть, стор. 25 – 26, повторити тему № 8 (Регулювання дорожнього руху).Урок 40
Уроки № 40-41 Тема: Урок 1. Проїзд нерівнозначних перехресть. Урок 2. Лабораторно-практичні заняття по нерівнозначних перехрестях. Мета: вивчити правила проїзду нерегульованих перехресть нерівнозначних доріг, розвивати вміння застосовувати набуті теоретичні знання для вирішення конкретних задач, виховувати етику поведінки водія на перехрестях доріг. Тип уроку № 1: комбінований. Тип уроку № 2: лабораторно-практичні заняття. Матеріально-технічне обладнання: макет житлового району міста, дорожні знаки, плакати, комп’ютери, учбова комп’ютерна програма та картки-завдання по перехрестях. ХІД УРОКІВ: Урок № 1 І. Організаційна частина. II. Актуалізація опорних знань учнів: Перевірка знань учнів правил проїзду нерегульованих перехресть рівнозначних доріг за допомогою комп’ютерної програми для тематичної перевірки знань. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності: Повідомити учням тему, мету, завдання уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу: 1. Повідомити учням: а) які перехрестя вважаються перехрестями нерівнозначних доріг; - перехрестя, на яких встановлені знаки пріоритету: 2.1-“Дати дорогу”, 2.2-“Проїзд без зупинки заборонено”, 2.3-“Головна дорога”, 2.4-“Кінець головної дороги” або попереджувальні знаки: 1.22 “Перехрещення з другорядною дорогою” та 1.23.1 – 1.23.4 “Прилягання другорядної дороги”; - перехрестя, на яких перетинаються дві дороги, одна з яких має будь-яке покриття, а інша – грунтова; б) як повинні діяти водії транспортних засобів, які наближаються до перехрестя, рухаючись по другорядній дорозі; - вони повинні дати дорогу транспортним засобам, які наближаються по головній дорозі до даного перехрестя, незалежно від напрямку їх подальшого руху; в) чи надається перевага водіям трамваїв; - водій трамваю, який знаходиться на другорядній дорозі теж повинен дати дорогу всім транспортним засобам, які наближаються до перехрестя по головній дорозі; - якщо ж він знаходиться в одинакових умовах (на одній і тій самій дорозі – головній чи другорядній) з нерейковими транспортними засобами, то він має перед ними перевагу; г) як повинні діяти водії транспортних засобів, якщо головна дорога на перехресті змінює свій напрям; - водії транспортних засобів, які знаходяться на головній дорозі повинні керуватися між собою правилами проїзду рівнозначних доріг (дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до них праворуч); - цим же правилом повинні керуватися між собою і водії тих транспортних засобів, які знаходяться на другорядних дорогах; д) що повинні робити водії якщо неможливо визначити наявність покриття дороги (темна пора доби, грязь, сніг, тощо), а знаки пріоритету відсутні; - вони повинні вважати, що знаходяться на другорядній дорозі. Урок № 2 V. Закріплення нового матеріалу – робота з картками-завданнями по правилах проїзду нерівнозначних перехресть. VІ. Підсумок уроків. Оцінювання знань. VIІ. Домашнє завдання: Правила дорожнього руху України, тема № 16. Проїзд перехресть, стор. 25 – 26, повторити тему № 8 (Регулювання дорожнього руху).Урок 41
Створіть власний вебсайт безкоштовно!
Цей сайт створено з допомогою Webnode.
Створіть свій власний сайт
безкоштовно вже сьогодні!
Розпочати